KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN 2023
- Details
- Hits: 85
Pengumuman : Kajian Kepuasan Pelanggan 2023
Staf, Pelajar dan Pihak Industri dijemput untuk memberi maklumbalas terhadap kajian Kepuasan Pelanggan 2023 secara dalam talian seperti pautan berikut:
Pelajar : https://bit.ly/Pelajar_KajianKepuasanPelanggan2023
Staf: https://bit.ly/Staf_KajianKepuasanPelanggan2023
Industri : https://bit.ly/Industri_KajianKepuasanPelanggan2023
Tempoh kajian: 24-29 Oktober 2023
Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan Pegawai Maklum Balas Pelanggan PBS, En. Mohd Nasiruddin bin Hushim di talian 0102201344
Kerjasama dan masa yang diluangkan untuk menjawab kajian ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.